Samen bouwen aan vertrouwen met Gert.

Gert Huizinga komt het team van AVAQ Groep versterken.

28 AUGUSTUS 2015, DRONTEN, FLEVOLAND, NEDERLAND

Per 1 augustus 2015 is Gert Huizinga in dienst bij Allround Security Company, onderdeel van AVAQ Groep, als veiligheidsmedewerker.

Gert is zijn loopbaan in 1986 gestart bij de Koninklijke Marechaussee en heeft van daaruit ervaring opgedaan via verschillende functies zoals security medewerker van de Koninklijke familie en facilitair manager van Kasteel de Vanenburg. Afgelopen 3 jaar is hij werkzaam geweest bij Cortex en per augustus officieel overgestapt naar het team van AVAQ.

Als veiligheidsmedewerker houdt Gert zich bezig met het borgen van de persoonlijke veiligheid van klanten. Met zijn ervaring en expertise op het gebied van security en facilitair vormt Gert samen met Ronald en Egbert ons team van veiligheidsmedewerkers.

Namens alle medewerkers van AVAQ heten wij Gert nogmaals van harte welkom bij het team.