201198 samen bouwen aan vertrouwen met etop 08 d1edf8 large 1459429848

AVAQ Groep en Etop Arboacademie bundelen per maart 2016 hun krachten op het gebied van veilige arbeidsomstandigheden.

Zo bieden wij onze klanten en de klanten van Etop Arboacademie de beste handvatten voor het creëren en toetsen van een veilige werkomgeving.

Etop Arboacedemie is een opleidingsinstituut op het gebied van arbeidsomstandigheden en biedt hiervoor diverse adviesmogelijkheden en opleidingen. Etop Arboacedemie levert een welkome aanvulling op de diensten van AVAQ Groep die zijn gericht op veiligheid op de werkvloer, zoals RI&E, bedrijfsnoodplannen, veiligheidsscans, security audits etc.

AVAQ Groep en Etop Arboacedemie vullen elkaar aan: waar AVAQ Groep een RI&E uitgevoerd, kan Etop Arboacedemie deze toetsen. Wij zijn erg verheugd met deze samenwerking.

Samen met Etop Arboacedemie kunnen wij nog beter bouwen aan vertrouwen en veiligere arbeidsomstandigheden op de werkvloer van onze klanten.