203987 fraudeopdebouwplaats deel1 07 fb0843 original 1460537620

Fraude op de bouwplaats

Vidocq bedrijfsrecherche, het onderzoeksbureau van AVAQ Groep, heeft onderzoek gedaan naar fraude op de bouwplaats. De casus bestaat uit 3 delen, welke zijn gericht op:

- de uitvoering van het onderzoek;

- het proces van het onderzoek;

- de besluitvorming van het onderzoek.

Mede naar aanleiding van het onderzoek uit de casus heeft AVAQ een workshop integriteit ontwikkeld.

203990 workshop integriteit 01 54641b original 1460538164

Deze workshop gaat in op awareness rondom integriteit, onderkennen van signalen van fraude en 'hoe te handelen in geval van ...'.Heeft u interesse in deze workshop? Neem dan contact op met ons via: 0321-311773.

Wilt u zelf aan de slag met integriteitsbeleid?

203991 stroomdiagramfragment 2da998 original 1460538294

Bij het implementeren van een integriteitsbeleid komt aardig wat kijken. De medewerkers van AVAQ hebben hun kennis in een stappenplan gezet, zodat u hiermee zelf aan de slag kunt.