AVAQ Groep laat kwaliteit zien.

Bij AVAQ zijn wij graag duidelijk, helder en open over onze processen. AVAQ staat voor het leveren van kwaliteit. Dit wordt niet alleen geborgd in onze dienstverlening maar ook in de bedrijfsprocessen. Deze zijn afgelopen maart getoetst door TÜVRheinland, met succes! AVAQ heeft per april 2016 een gecertificeerd ISO 9001:2008 kwaliteitssysteem

206032 schermafbeelding%202016 04 28%20om%2012.20.44 d944d6 original 1461838980

Foto: Daniël de Jong met het ISO 9001:2008 certificaat

Daniël de Jong, Operationeel Manager van AVAQ, vertelt wat de reden is om een ISO 9001:2008 certificering te behalen:

’Wij geven bij onze klanten het belang aan van organisatorische maatregelen op het gebied van veiligheid, beveiliging en integriteit. Wij bevelen bedrijven aan om dit zo goed mogelijk vast te leggen. Door de onafhankelijke toetsing laten wij zien dat binnen AVAQ de organisatorische bedrijfsprocessen optimaal geborgd zijn.

Met ISO 9001:2008 voldoet AVAQ aan de internationale norm van kwaliteitsmanagement. Het kwaliteitsmanagementsysteem van AVAQ is door externe en onafhankelijke partij TÜVRheinland vastgesteld. ISO 9001:2008 wordt ieder jaar getoetst om de continuïteit van het kwaliteitsmanagementsysteem binnen AVAQ te blijven borgen. Want een brede blik op veiligheid, betekent een scherpe blik op kwaliteit.