209295 email header appcident 005d4f large 1463659053

Aan de slag met Appcident Pro

Appcident maakt melden van gebreken, storingen, onveilige situaties en incidenten mogelijk in 6 eenvoudige stappen. Met Appcident Pro maak je bedrijfsspecifieke meldingen aan en kunnen collega's worden ingedeeld in groepen.

Eenvoudig en de eerste maand is nog gratis ook! Maak direct een Appcident Pro account aan

De smartphone app van Appcident gekoppeld aan Appcident Pro is alleen beschikbaar voor iOS (iPhone, iPad en iPod touch).

Bedrijfsspecifieke meldingen

Met Appcident Pro maak je zelf de meldingen aan die voor jou en je werk relevant zijn. De meldingen zijn voor iedereen binnen jouw Pro account hetzelfde, waardoor eenduidig en snel melden nog eenvoudiger is.

Eigen webdashboard

Alle gebruikers van het Pro account kunnen zelf inloggen op het webdashboard en rapporten inzien die ze hebben verzonden en ontvangen. Alle functionaliteiten van Appcident ontdekken? Maak dan direct een account aan.

Appcident Pro account tarieven

Om met Appcident Pro aan de slag te gaan maak je een keuze uit 1 van de 3 modellen: SMALL, MEDIUM, LARGE. Voor alle modellen geldt: de eerste maand gratis én maandelijks opzegbaar. De betaling verloopt via creditcard en wordt maandelijks overzichtelijk gefactureerd.

Meer informatie op de website

Wil je meer informatie over Appcident Pro? Kijk dan op onze website. Via de website kun je eenvoudig je Pro account aanmaken. Test Appcident de eerste maand geheel gratis. Zo kom je erachter of en welk account het meest geschikt is voor jou.

Veel plezier met Appcident namens Thomas, Nathan & Daniël van team Appcident.