Webinar: basistraining RI&E

Van 13 t/m 17 juni vindt de Week van de RI&E plaats. RI&E staat voor risico- inventarisatie en evaluatie. Een RI&E is voor veel ondernemers verplicht volgens de Arbowet, maar vaak onbekend of versloft binnen de organisatie. U of uw organisatie is RI&E plichtig wanneer de werknemers binnen uw organisatie in totaal meer dan 40 uur per week werken. Helaas is het belang van een RI&E niet altijd even duidelijk binnen organisaties en hier willen wij bij helpen.

210103 plaatje webinar 16 d30c69 original 1464083834

In de week van de RI&E kunt u gratis deelnemen aan de webinar van Allround Security Company, onderdeel van AVAQ Groep. De webinar: basistraining RI&E wordt gegeven op dinsdag 14 juni en donderdag 16 juni. Daniël de Jong, operationeel manager bij AVAQ, zal u tijdens deze sessie de basis van de RI&E bijbrengen. Na deze training weet u hoe u kunt starten met een RI&E. Daarnaast wordt u voorzien van tips & tricks en een handig stappenplan.

De webinar: basis training RI&E vindt plaats op dinsdag 14 juni en donderdag 16 juni van 10:00 tot 11:00. De inhoud van de webinars is beide dagen hetzelfde.