En nu aan de slag: RI&E

Een stappenplan voor ondernemers.

Speciaal voor de Week van de RI&E heeft Daniël de Jong van AVAQ Groep afgelopen week twee keer een webinar gegeven over de Risico-Inventarisatie & -Evaluatie (RI&E).

Tijdens het webinar is een stappenplan besproken waarmee ondernemers zelf kunnen starten met het opstellen van hun RI&E.

Het is logisch dat je als ondernemer het liefst bezig bent met je passie. Ik kan me voorstellen dat het opstellen van een RI&E hier niet altijd bij past. Daarom helpen wij ondernemers hiermee. Op deze manier bouwen we samen aan een veilige werkplek.

Daniël de Jong
214142 stappenplan nieuwsbrief 9fe747 original 1466145280

Bekijk het volledige stappenplan voor het opstellen van een RI&E hier.