Samen bouwen aan vertrouwen en MVO gaan hand-in-hand.

AVAQ Groep start met de MVO Challenge Dronten.

11 DECEMBER 2014, DRONTEN, FLEVOLAND, NEDERLAND
Samenvatting
Op 22 januari start de MVO Challenge in Dronten. Een traject van vijf bijeenkomsten waarin organisaties wegwijs worden gemaakt in de materie van Maatschappelijk Verantwoord Ondernemen.

Op 22 januari start de MVO Challenge in Dronten. Een traject van vijf bijeenkomsten waarin organisaties wegwijs worden gemaakt in de materie van Maatschappelijk Verantwoord Ondernemen. Het resultaat: een MVO-actieplan met duidelijke doelen waarmee de organisatie aan de slag kan. Tijdens de bijeenkomsten wordt ingegaan op de verschillende thema’s. AVAQ groep vindt het belangrijk hier deel van uit te maken.

Daniël de Jong: ‘MVO is de toekomst, het hoort in het DNA van een bedrijf te zitten. Vandaar dat we graag samen met andere ondernemers dit traject in gaan. AVAQ bouwt aan een wereld waar mensen veilig en in harmonie met elkaar kunnen leven én werken, MVO sluit hier naadloos bij aan.'

De MVO Challenge wordt georganiseerd door Rabobank Flevoland, MTH Accountants & Adviseurs en ISOFastTrack. Voor meer informatie: www.isofasttrack.nl, of 0527 69 95 98.

Na het succes in de Noordoostpolder wordt dit project nu ook in de andere Flevolandse gemeenten uitgerold. In Emmeloord start in januari de tweede groep van de MVO Challenge.

Een leuke extra: per gemeente wordt de MVO-prijs uitgereikt voor de ‘Meest Maatschappelijk Verantwoorde Ondernemer’. Meer informatie: www.mvoprijs.nl

Citaten
"MVO is de toekomst, het hoort in het DNA van een bedrijf te zitten. Vandaar dat we graag samen met andere ondernemers dit traject in gaan." Daniël de Jong